Thursday, January 6, 2011

Tahun 2011 - apa nak buat

Nah...sekarang bermula lah cabaran buat CikMah untuk menulis..bukan sekadar luahan hati dan jurnal harian, tapi juga berkongsi ilmu dan pendapat..sebenarnya azam CikMah tahun ini lebih kepada mencabar diri sendiri untuk melakukan apa yang CikMah tak pernah buat...apa yang sebelum ini CikMah rasa tak mampu buat..bukan apa, CikMah rasa macam otak ni dah beku..


Dah dua tahun CikMah jadi surirumah tanpa sebarang pencapaian yang membanggakan (pada pandangan sesetengah orang)..tapi CikMah tetap BANGGA kerana dapat membesarkan hero dan heroin ni...biarlah apa orang nak kata....kan kan kan..syok sendiri.


Maka, dengan menginjak umur ni, CikMah nak cabar diri merealisasikan angan-angan yang terpendam..erk..panjang pulak kisah al-kisahnya ni..ni kira nak join contest ninie lah ni..ni cabaran untuk suku tahun pertama 2011..







begitulah sedikit sebanyak apa yang nak CikMah buat..soal yang lelain seperti keluarga, anak-anak, amal ibadah itu adalah azam setiap hari..yang pasti..yang wajib...kita semua mahukan yang terbaik kan..InsyaAllah apa yang kita impikan akan diberkati Allah.





p/s : Ninie..ni 1st contest ni sejak berblog..hahaha..kiranya hang ni sifoo ambo la ek.muah.

1 comment:

  1. ok..cik mah..thanks for join contest azam tuh...
    semoga berjaya apa yg diazamkan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...