Friday, June 10, 2011

Hepi Born Day : Wan Ahmad Arsyad

Tarikh : 26 April 2011
Lokasi : UIAM

Selamat Hari Lahir puteraku Wan Ahmad Arsyad bin Amir Zahiruddin..
Dah  empat (4) tahun umur hero ku ini..Cepatnya masa berlalu..Rasa cam pengalaman kat Labor Room tu segar lagi..ingat lagi pandangan pertama Ane Arsyad kat dewan bersalin Hospital Putrajaya..Hmmm...


Biasanya setiap tahun ada kek untuk Ane..kerana sambut sekali dengan sepupunya yang beza cuma 8 hari..Jadi, kakak CikMah lah yang selalu anjurkan majlis makan-makan adik beradik tu..tapi, tahun ni kami nak buat privacy sikit..ada hal sikit..istimewa buat Wan Ahmad Arsyad.

Macam-macam perancangan di buat untuk menjayakan agenda tersembunyi sempena meraikan Ane Arsyad..Nak dok tepi sungai, nak dok tepi tasik..dan akhirnya, berlakulah kejadian makan-makan di cafe Engineering UIAM..Dah lewat juga kami keluar malam tu..

Erm..perkara pertama adalah BUANG BOTOL SUSU..oh tidak..nak buat keputusan buang botol ni, CikMah dan gewe dok bertimbang tara dah lama jugak..sekejap CikMah kata, nanti dulu...sekejap gewe kata tinggalkan satu..sekejap muafakat, buang semua..sebenarnya tak sanggup nak mendengar amukan Ane bila takde susu..tapi tak kira lah..apa nak jadi jadi lah..

sepakat : BUANG SEMUA ok..dan itu Ane yang buang sendiri dalam tong sampah besar dan tengok lori sampah angkut botol-botol dia..selesai..dan sebagai penghargaan..jom makan-makan..seadanya..


Sepotong kek pun jadi la ek..yang penting misi tercapai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...